Τα Κόκκινα Κεράσια

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Ο καιρός των κερασιών Les temps de cherishes(Aπόσπασμα)


Ο καιρός των κερασιών Les temps de cherishes(Aπόσπασμα)

Στην θαρραλέα πολίτη Λουΐζα ,νοσοκόμα στο οδόφραγμα
Της παρισινής Κομμούνας στην οδό Fountaine –Au-Roi

Την Κυριακή 28 Μαρτίου 1871
…..Μέσα σε αυτήν την δεντροστοιχία του ονείρου θα βαδίσουμε μόνοι
Και θα ευχόμαστε ατέλειωτη να ναι
Αφού μόνο χάρη σε μας ωρίμασαν σήμερα τα κεράσια
Και το αηδόνι ξέρει το τραγούδι του να τραγουδάει πια
Αγαπώ τον καιρό που της κερασιάς το άνθος την καρδία τρυπά
Αυτός ο πόνος είναι κακός όπως η ωρίμανση του Μάη
Εγώ πάντα ξέρω πως την καρδιά μου θα πληγώσεις
Και όμως την αγάπη μου σου δίνω ,είναι δική σου!
Πάλι τα κεράσια ωρίμασαν και στέκομαι μόνη μου εδώ
Και το αηδόνι το τραγούδι του δεν θα τελειώσει…..

Jean Baptist Clément (1836 - 1903),ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΤΗΝ
ΛΟΥΙΖΑ


Αφιερωμένο στον Φώντα έναν φίλο και συνάδελφο που με έκανε συγγραφέα
Αφιερωμένο στους γονείς μου που με έκαναν Άνθρωπο
Αφιερωμένο στον Παππού μου που με έμαθε να αγαπώ τα βιβλία
Αφιερωμένο στο Κίνημα που με έκανε να δω τον κόσμο έτσι όπως είναι
Αφιερωμένο σε Σένα...ξέρεις ποια είσαι
Αφιερωμένο στους Αγγέλους της ζωής μου Μαύρους ,Λευκούς και
Πολύχρωμους…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου